kurvabezmotike na privremenom boravku u santiagu

srijeda, 29.10.2008.

Stiglo je njezino veličanstvo

Stigla je Koka!

I rekla da mi kvart izgleda ko Indija.

Pićka razmažena.

Budući da mi nije donijela ajvar i sir, mislila sam je ne pustit u stan, pa nek živi u Indiji u kartonskoj kutiji.

Imamo hitnu u kvartu ispred koje su 4 klupice. Ispod tih klupica neki ljudi žive. Jedna je slobodna.

Ona je juče ko zadnji papak bez ikakvog talenta za kriminal provela par sati na aerodromu plaćajući kaznu za moje prehrambene artikle.

Platila je 36000 pesosa (360kn) i još im je dopustila da joj bace hranu za kojom umirem tu tri mjeseca.

Te pare joj nikad neću vratit. Natjerat ću je još da me plaća jer se družim s njom i pokazujem joj grad.

Jučer joj se Gaton prije spavanja popeo na otkrivenu plahtu, a mislim da je dotaknuo i jastuk. Nadam se da ga sad neću nać obezglavljenog negdje u stanu.

Mrcina spava, idem joj neš za doručak napravit pa idemo kruzin for a bruzin.


- 14:53 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv