kurvabezmotike na privremenom boravku u santiagu

utorak, 30.09.2008.

I may not be the young one very long

Odličan je osjećaj probuditi se ujutro i vidjeti da ti je tokom noći pokisao sav veš koji si jučer nakuhavala 2 sata.
I nije pokisao u nekom zabitom alpskom selu, nego u jednom od najzagađenijih gradova na svijetu.
Sjajno!

Odličan osjećaj broj 2 je vidjeti da je temperatura pala za otprilike 10 stupnjeva i da je opet zima.
Fantastično!

Odličan osjećaj broj 3 je kad te usred tuširanja zapljusne mlaz ledene vode jer je nestalo plina.
Ma kakav welness!

Odličan osjećaj broj 4 je pred kraj kuhanja uzeti Vegetu s police i vidjeti da je glupa kantica prazna.
Kako sam sretna!

Odličan osjećaj broj 5 je kad te baba susjeda (ona koja je prije bila ivl bič from hel, a sad je hipi) usred čik pauze odvuče u svoj stan da ti pokaže goblene i stolnjake koje izrađuje.
Koja dobra zabava!

Grozan je osjećaj markirati faks i naguravanje u metrou i vući se cijeli dan po stanu ko kuhana noga s kavom u jednoj i mačketinom u drugoj ruci.
Grozno!

Mislim da je ovaj dan zaslužio da ga se dokrajči 700tim pregledavanjem najbolje serije u povijesti čovječanstva - The Young Ones (Tomislav, hvala ti na Jangvansima navijeke i zavijeke. A i na ostatku kolekcije:).

Napomena za one koji nisu upoznati sa serijom:

Kao i puno dobrih stvari u životu (uzmimo za primjer kavu, seks, vino, pivo, depeche mode, cigarete ili sushi) prvi put je bezveze, ako ne i potpuno užasno, ali poslije se čovjek navuče.

Toliko razglabanje o mojim opsesijama me sad izaziva da vam nabrojim 20 ljudi zbog kojih povremeno pomislim da se neki primjerci homo sapiens sapiensa imaju pravo razmnožavati (i s kojima bi se rado razmnožavala i ja da mi razmnožavanje spada u dugoročne planove i da nemam muža, jel;) ali neću to učiniti.

Umjesto toga ću poželjeti sretan put i veselo sve ono što će doći poslije puta jednoj mojoj prijateljici koju poznajem od vrtića i koja me osvojila kao petogodišnjakinja time što je znala nacrtati majmuna u kavezu (majmun! i još u kavezu! odmah se moglo naslutiti tko će raditi pokuse na životinjama kad odraste hihihi) i koja je jedina moja prijateljica s kojom sam se potukla (u prvom osnovne, zbog knjige - MENI JE SMETALA TVOJA KOSA, GLUPAČO!) i koja je negdje u to vrijeme dobila i naočale na koje sam bila ljubomorna pa sam izmislila starcima da me boli glava i da ništa ne vidim, u nadi da će takvu laž popušiti i oftamologica u Sigetu i dodijeliti mi očale kakve je imala moja prijateljica. To je ista ona zbog koje sam odjebala prvo žvaljenje na osnovnoškolskom novogodišnjem tulumu jer je par dana prije rekla da joj je zgodan moj snubitelj, a bio je i meni, al ona je prije rekla, a prija mi je, jel, pa si je onda našla skroz desetog žvalitelja na tulcu, a ja sam ostala posrana ljubodjevica (kurbo! mislim da ti to dosad nisam nikad rekla hihihi) ali sam zato popušila prvu cigaretu od koje sam se skoro udavila (zapravo prvu cigaretu sam popušila par godina prije ali ovako prisjećanje dobiva na dramatičnosti:) i sjećam se da je bio crveni Marlboro u pitanju. I Nino. Ne crveni, mislim smeđi.

Uglavnom, ta moja prijateljica me ponekad i užasno nervira (npr. kad nas je u srednjoj sve odjebala na dvije godine zbog dečka - nema oprosta, sklodowska!) ali neću sad o tome da se ne naljuti i ne povuče poziv u svoj budući stan s točkastim zavjesama u Camdenu.

Eto, ja tu kurbetinu poznajem već 19 godina, što znači da nam je prijateljstvo već godinu dana punoljetno. A kad kurba doktorira to će prijateljstvo biti punoljetno godinu dana i u zemljama u kojima moraš imat 21, što me navodi na razmišljanje o uvodnom stihu foršpana najgenijalnije serije svih vremena koji sam okačila kao naslov na ovaj post. Ne brigajte, neću razmišljati o starenju jer ja nisam patetična (iako ponekad slušam Balaševića i Cohena i redovno zasuzim kad čujem Hurt u izvedbi Johnnyja Casha) nego sam odrješita treš kraljica svemira pa ću Tini posvetiti prvu u seriji Ajme koji treš pjesama:

Dakle, glupačo, peruanska Tigrica s Orijenta pjeva samo za tebe.

Odličan je osjećaj kada skužiš da ti prijateljica koju znaš cijeli život ide ća.

Ovo ide u kategoriju Obitelj.

- 23:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv