kurvabezmotike na privremenom boravku u santiagu

ponedjeljak, 03.11.2008.

Buenos Aires, 1. dan

Eto, cak smo i spavale. I to na krevetu. Napokon!

Legle smo nesto prije 21h i probudile se u 8:37h.

Ou jea!

Ja sam se i nahranila. I opet sam gladna. Mrzim kad je za dorucak iskljucivo pekmez, slatka peciva i ovaj njihov gadni dulche de leche (to je nesto kao maziva karamela, tradicionalni slatkis, instant dijabetes). Taj secerni dorucak na mene nema apsolutno nikakav energetski utjecaj. Obicno mi treba pola sata da opet ogladnim.

Super su mi doduse sva ta simpaticna mala pakiranja.

Madrac na krevetu me potpuno odusevio. Tvrd je!
Koka kaze da nije bas tak i da mi se to cini zato sto su oni doma u Santiagu ko vodeni kreveti.
Sigurno ima pravo.

Kad smo na netu trazile hostel smijale smo se komentarima koje su ljudi ostavljali. Za El Firulete u kojem spavamo su svi pisali kak je uuuuzasno bucno i opcenito decibelski nepodnosljivo.

Mi smo misle ma koji su to papci. Spavali bi u centru grada, a uz zubor potocica.

Hm.

Stvarno je bucno.

Ali stvarno.

Kreveti su nam udaljeni metar i po, a jedna drugu uopce ne cujemo.

Jedva sam cula alarm ujutro.

Mislim, meni to i ne smeta. Ja kad spavam, spavam.

Ali trebalo bi mi neko arhitektonsko objasnjenje.

U hostelu se nigdje ne smoje pusit osim na balkonima i piva kosta 5 argentinskih pesosa (to pomnozite s 1,7 da dobijete kune).

Boca vina je 25 ali to nam je skupo.

Da smo bile sretnije ruke, vino smo mogle osvojit u busu.

Igrao se bingo.

Meni su falila 3 broja, a Koki 2. Neka babetina nas je pretekla i sad negdje loce ono sto smo mi trebale damski ispijat.

Krava.

Spremamo se na neko razgledavanje, a nemamo pojma o nicemu.

Izvadile smo s neta ulice s dobrim sopingom i nasle klub (dobro, Koka je sve nasla, ja sam sjedila do nje i mljela) koji se zove Mundo Bizarro. Nadamo se da su to po Watersu imenovali.

Ako netko zna neke buenosajreske znamenitosti, pls neka nam ih nabroji.

Juce smo vidjele samo onaj glupi obelisk i najsiru aveniju na svijetu. To nam je pored hostela.




- 12:43 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv