kurvabezmotike na privremenom boravku u santiagu

nedjelja, 21.09.2008.

Lujo ipak plače



Ova pjesma mi je cijeli dan u primozgu. Iz tog razloga sam sad pogledala sve Vaya con Dios spotove na Jutjubu i primijetila da je Lujo prisutan i ovdje. Ovaj put u ulozi ženika, a ne švalera-svodnika.

Primijetila sam i da su im spotovi genijalni što znači da sam do sad živila u neznanju. Dobro da je ta nepravda ispravljena.

Sinoć sam čitala ovaj svoj tulavi blog u guglovom prijevodu na španjolski i engleski. Hihihihi. To je sjajno. Evo primjer:


I onda je prošao dedica s nekom zviždaljkom koja liči na usnu harmoniku ali zapravo to nije.
Y luego pasó Dedić con una sirena que litchi usnu el acordeón, pero en realidad no lo es.
And then he passed Dedic with a siren that lychee at usnu harmonica, but actually it is not.
Uz zanimljiv instrument, u koji je puhao bez prestanka, dedica je gurao drndajuća kolica puna čudnih krpica.
Junto con un instrumento interesante, en la que el puhao sin cesar, es Dedić gurao drndajuća carros llenos de extrańo parche
Along with an interesting instrument, in which the puhao without ceasing, Dedic is gurao drndajuća carts full of strange patch.

Dedić!:D

ili

Zluradi cerek je prerastao u samozadovoljni smiješak kad sam vidjela osobnu.
Cerek maligno se cultiva en samozadovoljni sonrisa cuando vi el personal.
Malignant cerek is grown in samozadovoljni smile when I saw the personal.
Ispala sam prekrasno!
Ispala'm hermoso!
Ispala'm beautiful!

Prestajem sad s tim. Nastavljam s kućnim ljubimcima.

Znam da sam dosadna već s tim mačketinama, ali i najkamenije srce (u mom slučaju najgadljivije-mačke u kuhinji, bljak) bi se otopilo da mu se Gaton sjedne na ramena dok čisti šparoge i oblizuje se dok usput desnom šapicom pokušava bar neku strugotinu ulovit. Ono što sam htjela reć je da je danas dokazano i potvrđeno da on nema ama baš nikakav nagon za preživljavanje. Kreten je skočio na šparet na kojem se kuhala kava i pokušao ponjušit plamenik. Trebam li napominjat da mu brkovi trenutno i nisu baš simetrični i stajliš?
Osim Gatona, imamo novog mačka uličara koji svakodnevno dođe pred vrata na 20 minuta češkanja, To traje već 3 tjedna. Potpuno nas je osvojio i Fabiola mu je već 4 puta provjeravala spol ne bi li ga ipak udomili. Svaki put je isti, jebi ga. Ja mislim da je ženskog roda, ali to ne pomaže.

Uglavnom, prvo što sam htjela reći (prije nego što sam se zanijela s gore navedenim stvarima) je da me užasno živciraju ljudi koji važno i učestalo koriste sljedeće izraze:

ter, dočim, ovakov, takov

Osim što nemaju veze s mozgom i hrvatskim jezikom (dobro ajde, neki imaju, al nećemo cjepidlačit:), gotovo uvijek ih upotrebljavaju ljudi koji:

a) žele da im tekst zvuči argumentirano a glupi su
b) dijele ime i prezime s popom prognanim na Velebit
c) misle da je ''Bog i Hrvati'' citat iz Biblije
d) nastoje koristiti latinske poslovice u svakodnevnom govoru
e) ne znaju latinski
f) čitaju uradak zvan Haravathi

Tu ne ubrajam ljude koji koriste ter zato što su Slovenci. Samo da se zna.
Za ovakov i takov ne nalazim nikakvo opravdanje. A dočim me jednostavno nervira. Baš kao i mnoge druge riječi koje neću sad nabrajat jer već mogu vidjet neke moje prijatelje kako kolutaju očima. Hihihi.

Druga stvar je da sam htjela navesti još par bizarnosti koje sam saznala/primijetila otkako sam ovdje, a uvijek vam ih zaboravim opisat:

Arańa del rincon*

To đubre od pauka voli živjeti u Santiagu. A posebno u stanovima - zato se valjda i zove *pauk iz kuta. Prilično je otrovan, rana od ugriza npr. izgleda ovako
Upute za odbranu kako ne bi u Santiagu doživjeli svoje poslednje dane nije moguće poštovati kad živite u sobi od dva kvadrata:

1) Krevet ne bi trebao stajati uz zid. A gdje da ga stavim?
2) Krevet ne bi trebao stajati uz prozor. -II- -II-
3) Bar jednom tjedno bi trebalo pomaknuti svo pokućstvo i temeljito očistiti stambeni prostor. Nemam kamo pomaknuti pokućstvo. Stambeni prostor čistim svaki dan.
4) Roba ne bi trebala biti obješena na vrata/zidne vješalice Moji ''ormari'' su mići, a robe ko u priči. Ju što mi neko ne objavi knjigu poezije?
5) Uglavnom shvatili ste.

Za aranju sam saznala prije 2 tjedna kad smo pričali o životinjama kojih se bojimo. Franziska je rekla kako se užasno boji paukova, pa sam joj objasnila da joj ja besplatno prebacim pauka iz sobe na slobodu ako će ona od mene tjerat sve golubove.
Na to su Fabiola i Julien zajedničkim snagama vrisnuli i zabranili mi evakuiranje paukova rukama. I na bilo koji drugi način. Gamad je užasno brza i plašljiva pa ako niste spretni (a ovdje su svi brzo primijetili da ja nisam) bolje je ne dirati ih.


Druga stvar je krema od puža. Crema de caracol. Napravljena od puževa tj puževe sluzi prodaje se svugdje. To im dođe nešto kao nama Zagrebački melem. Prilično sam sigurna da sam je vidjela jednom na nekoj ''Top deset bljak stvari'' internet listi.
Krema koja uključuje bilo kakvu vrst sluzi (a da je ja svojim neukim okom mogu uočiti - na ovim kremama je puž i nacrtan) neće u moj neseser. Moj mozak vidi baba de caracol a čuje cervikalna sluz. Bljaaaak.

Treća i posljednja stvar (za one koji su izdržali do ovdje) je poštanski sandučić.
Cijeli moj ulaz ovdje dijeli jedan. To je sanduk s poklopcem i bez ključa, što znači da svaki dan moram prekopati svu poštu - račune, pisma i opomene svih susjeda- kako bi vidjela dal su mi više stigle krpe s Ibeja.

Ako uopće stignu. Do mene, jel.

- 06:36 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv