kurvabezmotike na privremenom boravku u santiagu

subota, 06.09.2008.

Suspicious Minds

Petak, 21:00h

Fabiola: Oćeš ić sa mnom na koncert?
Marta: Ne.
Fabiola: A daaaj. Zašto?
Marta: Ne može, moram rano ustat sutra i moram učit.

Petak, 22:00h

Fabiola: Daj dođi bar vidi najavu i plakat.
Marta: Evo me. (Vuče se prema Fabiolinoj sobi odlučnog lica i punih usta)
Ajme, vidiiii. Divine je na plakatu. Jesu ti to oni prijatelji što se maskiraju što su trebali svirat prije 2 tjedna?
Fabiola: Je. Oćeš ić?
Marta: Mmmm, ma ne znam. Moram učit, jooooj, fuj.
A kad ideš?
Fabiola: Za 20 minuta. Ajde, ajde.
Marta: A kolko ćeš ostat?
Fabiola: Ma samo 2, 3 sata. Sutra moram rano na bus.
Marta: Ma ne, ostajem doma.
Fabiola: Iiiiih, nastupa ova pička odvratna.
Marta: Šta?
Fabiola: Gad smrdljivi.
Marta: Pa jel gad ili pička?
Fabiola: Oboje. Mrzim to govno transvestitsko.
Marta (podiže obrvu, ćuli uši): Zašto, šta je bilo?
Fabiola: Ništa osim što mi je bio cimer i najbolja prijateljica dok se nije spetljao s mojim dečkom u mojoj sobi. Fuj.
Marta: Ajme, grozno. Glupača glupa!

20 minuta kasnije Marta stoji na balkonu u oblaku dima. Znatiželja pobjeđuje zdrav razum.

Marta: A kolko je upad?
Fabiola (uz pobjednički smješak): 2000.
Marta: Ma idem. Očito je da nemam karakter pa čemu onda gluma.
A i želim vidit tipa koji ti je oteo dečka. Ahahaha.
Fabiola: Ma znaš šta...Idi se ti bolje oblači jer moramo bit kod Dafninog prijatelja za pola sata.

40 minuta kasnije Marta priča s Julienom na balkonu i čeka Fabiolu koja se šminka.

Neda mi se više pisat dijaloge jer zvuče ko iz hrvatskih serija. Gadno.

Uglavnom, stigle smo kod Dafninog prijatelja sa sat vremena zakašnjenja.
U Santiagu brojevi ulica, zgrada i stanova nemaju veze sa zdravim mozgom, a kasnile bi vjerojatno i puno više da nas pogubljene nije našao neki ulični security i odveo do zgrade koju trebamo.
Budući da u hodniku sekjuritija nema, stan smo tražile dobrih 10ak minuta.

Ovdje su svi stanovi isti. Imaju mačku i nemaju grijanje.

Dafnini prijatelji su se raspištoljili kad su čuli da sam iz Hrvatske jer su dečki u Hrvatskoj jako zgodni i jer su hrvatski filmovi super.

Ahahahaha.

Brzo se ispostavilo da misle na filmove iz 80ih koje su gledali u Cine Arte.
Ja sam im rekla da su dečki uvijek zgodni u tuđini, a Fabiola je rekla da je to odlična konstatacija jer je ona gledala moje slike na Fejsbuku i zaključila da imam jako zgodne prijatelje.

Eto, veselite se. Ili dođite u Santiago i barite.

Nakon dubokoumne rasprave o estetici muškog spola, potrpali smo se u dva taksija i otišli na koncert.
"Klub" se nalazi u derutnoj uličici i zapravo nije klub nego dvorište. Odma pored nalazi se pravi klub koji se u prijevodu zove Iskušenje: 3. stupanj i na ulazu ima sliku gole ženske guzice.

Odmah ću reć da sam skoro umrla od smrzavanja jer smo u dvorištu stajali pet sati. Prva 3 sata mi nije bilo hladno, ali nakon toga sam počela izgledati kao psihički bolesnik. Plava, pripita, promrzla i s treskavicom.

Bendovi:

Bend pod rednim brojem jedan: Dosadno.
Bend pod rednim brojem dva: Eksperimentalni pank. To prelazi granice dosade. Četiri osobe umotane u celofan i aluminijsku foliju i njihovi instrumenti: 2 klarineta, bas gitara i truba.
Bend pod rednim brojem tri: Cramps wannabes koji sviraju tulavu muziku. Žena obučena u lateks bolničarku s golim sisama (dobro, imala je flasterčiće). Tip s crvenim nakurnjakom i škembom. I još dva tipa umotana u krvave zavoje. Pjevač je imao dobru frizuru.
Bend pod rednim brojem četiri: Hija de Perra. Napokon! Svi vi moji prijatelji znate kako mene vesele transvestiti u šoubiznisu i općenito. E pa, Hija de Perra dodatno je učvrstila moju ljubav i veselje. Imala je plavu periku, umjetnu pipicu, plastične sise i sidekicka u obliku neke curke koja nije mahala svojim spolnim obilježjima ali je zato imala dobar kostim. Kučkino ćerce ima i film, a trailer možete pogledati tu
Poslije kćeri kučke na red je došla zla kučka ali njezin nastup smo bojkotirali iz očitih razloga.
Ja sam rekla Fabioli da sam mu uputila par prijekornih pogleda dok sam bila na šanku, a ona me pitala dal mislim da zla kučka izgleda ko žena.
Rekla sam joj da mislim da izgleda ko tip u ružnoj ženskoj jakni.

To ju je oraspoložilo pa smo pjevale Suspicious Minds u taksiju.

- 22:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv