kurvabezmotike na privremenom boravku u santiagu

petak, 28.11.2008.

Marta Stjuart i zanimljivosti iz njezinog domaćinstva

Napisala sam danas zadnji seminar, ou jea!
Sad mogu satima jezditi po internetu bez grižnje savjesti.

Koka je danas odletila iako je pilić i nema krila.

Kurva.

Užasno mi se jede pita od jabuke i ne znam što da poduzmem po tom pitanju. Prošlo je jedan. Krknula sam sad 2 tanjura pašte i ako još jednom odem rondat po kuhinji cimeri će me vjerojatno dekapitirat.

Mada, popodne sam ih mrzila, pa bi im se mogla i osvetit.

Odštopavala sam wc naime.

O da, bilo je odvratno.

Mislim da je to ultimativni test.

Sad znam da mogu sve.

Možda se jednom čak i razmnožim ili još odurnije - počnem koristiti sise za dojenje. Ili sjednem na krevet u odjeći u kojoj sam bila vani.

Uglavnom, WC je trebalo odštopati jer mu očito ne odgovara da se u njega baca mačji pjesak. Budući da to nije moj WC ja mu ne mogu nikako pomoći. Osim ovim. A od toga mi se povraća.

Čak sam razmišljala da li da ga odštopam ili da odem pišat pred zgradu.

Ali nekako ima puno tih susjeda i bilo je sunčano i osvijetljeno, pa sam zasukala rukave i uz ciktanje fuj, fuj, fuj obavila i taj prljavi posao.

Sljedeći put ću zvat hitne intervencije.

Uglavnom, ruke sam prebrisala cloroxom. To su maramice za dezinfekciju kućanstva.

Nemojte to nikad napravit.

Među ostalim stvarima piše: disinfects bathroom bacteria. Ima i mali križ nacrtan pored escherichie coli, streptokoka i stafilokoka.

Trebali bi nacrtat križ i pored kože ruku. Ili bolje groblje i misu zadušnicu.

Srećom pa u subotu idem na manikuru.

Nisam mislila da ću ikad nekom platit da mi nalakira nokte, ali eto i do toga je došlo.

Nakon odštopavanja wc-a i njege kloroxom, parafinska kupka.

Ovdje je voda jako tvrda pa mislim da mi zato nikakve kreme ne pomažu. Prvo sam mislila da su jadne suhonjave od zime, ali budući da je sad 30 stupnjeva očito nije samo u tome problem.

Možda je to od starosti?

Kako god bilo, idem u subotu kod Ely da me dovede u red.

Ely je inače kozmetička boginja.

Osvojila me temeljitom depilacijom. Koju je besplatno ponovila nakon tjedan dana jer su neke dlake bile premale da odjebu s mojeg tjelesa iz prve.

Ely, volim te! Vrati se sa mnom u Hrvatsku!

Iz neba pa u rebra:

Najmrža stvar ovdje mi je definitivno veš mašina.

Osim što pere na hladnu vodu pa me stoga prisilila otkriti čari iskuhavanja robe u loncu, ima toliko jako centrifugu da su je trebali proizvesti s kmetom koji će robu poslije pranja otpetljavati.
I vaditi s nje bijele mucice nepoznatog porijekla.

(Ta mucica, šta to znači uopće?)

Uglavnom, ovdje uglavnom nosim odjeću koja mi i nije nešto draga jer me boli srce svaki put kad je vadim iz bubnja. Baš frustrirajuće.


Htjela sam još pisati kako smo Koka i ja za vikend bile u Valparaisu, spavale u ogromnoj bizarnoj kući-hostelu koji nije imao prozora u sobi, ali je zato bio nađiđan grozomornim umjetnim cvijećem, ružnim slikama i još ružnijim namještajem. A bio je i cijeli ko labirint, s putokazima na zidovima i trudnom riđom mačkom koja je spavala na zelenom kauču više od 12 sati bez da se pomakla.

Htjela sam napisati i odu restoranu u kojem smo pile kavu (Koka sok) i dobile još i jest fina peciva i umak od zelenih i ljubičastih maslina (a bio je to restoran s najljepšom terasom na svijetu i pogledom na Pacifik), u kojem je bila gužva, a nitko od zaposlenika nas nije gledao ko mrki medvjed (dapače, bili su više kao pande) jer kavom i apetajzerima zauzimamo stol u hladu dok bogati Amerikanci nestrpljivo čekaju da krknu biftek i rižu sa šafranom.

(Maks, samo da te podsjetim da si rekao da ćeš me tu vodit jest dva put. Nisam zaboravila to.)

Neću to sve sad pisat jer idem spavat. I spavat ću dok se ne probudim. Mada sumnjam da će to bit predugo budući da sam mudro oprala zavjese sad umjesto da ih perem mańana.

- 03:47 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv