kurvabezmotike na privremenom boravku u santiagu

ponedjeljak, 15.09.2008.

Tko o čemu, ja o hrani

Mislim da mi je došlo proljeće. Napokon.
Već drugi dan zaredom se po danu može bez jakne, danas čak i u kratkim rukavima.

(Opaska: Da, znam da je vama hladno. Bilo je i meni. Dva mjeseca bez grijanja.)

S proljećem su došle i šparoge iz Perua na kvartovsku nedjeljnu tržnicu. Tako sam ih s guštom transformirala u fritaju..
i teška srca bratski podijelila na dva tanjura.

Ipak, ni sat i po kasnije moja požrtvovnost bila je nagrađena.

Napokon pravi čileanski specijalitet!

Možda sirova izgleda ko ona špek-koža za grah i možda smrdi gore od kuhanih papuča, ali brate mili u salati je za prste polizat.

Njam, njam, njam.

Zove se cochayuyo (što znači da se čita kočajujo) i po zanimanju je alga koja živi u subantarktičkom području, pa tako i na krasnoj čileanskoj obali.

Kao što ste mogli vidjeti na slici, prilično je velika, naraste čak i do 15 metara. Zdrava je bla bla, ali koga to zanima nek si nađe detaljnije informacije na netu. Ja znam samo da ima puno kalcija i joda.

Jesam li već spomenula da je jako fina?

Jeli smo je na salatu i recimo da maaalo podsjeća na hobotnicu. Mmmm, da.

(Opaska 2: Spava mi se. Ovaj post je zamišljen kao brzinski osvrt na moje današnje kulinarske doživljaje. Brzinski jer želim da mi što brži doživljaj bude san. Vjerojatno ću sanjati kiselo vrhnje, smokve i ćevapose - ah, kako mi nedostajete i kako vas se često sjetim!)

Jesam li spomenula da sam doručkovala fritule/uštipke?)

- 07:11 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv