kurvabezmotike na privremenom boravku u santiagu

utorak, 21.10.2008.

Erotske spužve ili tko piše te stvari?



Napiknula sam se maloprije na blog koji se zove Sexation. To je kao jedinstveni znanstveni portal o spolnosti.
Znanstveni portal? Na blogu od Nove TV. I još jedinstven. Ju, bogati!

Uglavnom, pažnju mi je privukao naslov Dajte pobudu za divlji seks!.

To se dogodilo iz dva razloga:

1) Zanimalo me odakle su izvukli ovaj naslov. Na kojem je to jeziku? Tko je to preveo? Dajte pobudu? Dajte odjebite!
2) Zanimalo me hoće li i tu kenjat o komunikaciji. Komunikacija je sveta krava svih piskaranja o seksu. Mrzim komunikaciju.

Ja uvijek čitam pizdarije. Oš Gloriju, oš Index, oš Story, oš Stars, Jutarnji, Nacional, bočicu od šampona, Kozmo, letke od DMa...Nije mi bitno, samo da ima slova.

Ja znam da je to glupo, al čitam. Ne mogu si pomoć. Nekad se smijem, nekad se živciram. Ja čitam i vijesti iz Big Brother kuće. I s Operacije Trijumf. Pa sam tako krenula čituckat i što o divljem seksu imaju za reć na ovom uvaženom znanstvenom portalu.

Prva stvar, što je to divlji seks?
Mislim, ima ljudi kojima je seks sam po sebi nešto jako divlje. Ljudi su goli, znoje se, nisu u braku, ne rade djecu, ne rade općenito...Ja ću pretpostavit da su autori (koji ili loše prevode na hrvatski ili su potpuno nepismeni) mislili na neki neuobičajen seks. Recimo na tužnoj vrbi. Ili u crkvi za vrijeme mise. Na konju koji galopira livadom. Neki za koji se treba više oznojit, imat raščupanu kosu, brži puls i širi osmijeh poslije (Ja kad čujem sintagmu 'divlji seks' uvijek zamislim raščupane ljude. Mislim da je to utjecaj estetike 80ih. Ako nisi raščupan, nisi divlji općenito).

Uglavnom, očekujem ja sad će krenuti: ako maštate o seksu s lignjom, bitno je da to podijelite s partnerom...A kad ono, još bolje:

Tri koraka za vruć seks. Istražili glavom i bradom znanstvenici sa sexationa:

(Fraza 'vruć seks' me podsjeća na djetinjstvo: uvijek je izvirivala sa stranica Erotike koje su vječno bile pobacane oko škole i po parku. Jednom je bila neka dogi stajl slika i sjećam se da me to potpuno zbunilo)

Opustite se

- Veselim ćete raspoloženjem i ponašanjem svojem partneru pokazati da u seksu uživate jednako kao i on, te da to ne radite samo zbog toga da biste ga usrećili.

Za seks koliko je meni poznato čovjek treba bit napaljen, ne nužno veseo. Meni su veseli ljudi uglavnom vrlo nenapaljujući. Odmah mi padne na pamet Maja Šuput ili onaj kreten s televizije kakoliseonozove. Pretpostavljam da bi veselost trebala zamijeniti nevoljkost, ako sam dobro shvatila zadnji dio rečenice? Mislim, oš neš bangladeš. I točka.

- Dok se seksate dodirujte sve svoje erogene zone, jer tako ćete partneru pokazati da želite maksimalan užitak, što će njega još više raspaliti.

Ovo je savjet za ljude hobotnice ili za Šivu. Ne znam za vas ali ja imam više 'erogenih zona' nego ruku. Raspaliti?! Ahahaha.


- Kada ne želite, da se seksanje završi, zamijenite položaj! Time ćete produžiti božanski osjećaj, a partneru staviti na znanje da je odličan ljubavnik.

Ovo ne razumijem. Zamijenite položaj? Tko? Ja i partner? Za to bi mi trebao strap-on, a ne vibrator kojeg spominju u idućem savjetu. Ako misle na promjenu položaja opet mi nije jasno. Zašto bi promjena položaja trebala nekom staviti na znanje da je odličan ljubavnik? Glupa sam valjda. Božanski osjećaj. Ahahahaha.

- Iznenadite ga seksualnom igračkom i pokažite mu kako ste potpuno opušteni i mislite samo na seks. Vibratorom se prošuljajte svojim i njegovim bedrima i intimnim dijelovima tijela.

Većina muških osoba s kojima sam ja pričala o seksualnim igračkama bi vjerojatno umrla da im se netko vibratorom prošulja po bedrima ili bilo gdje drugdje. A i vibrator je druga sveta krava za sva ova komunikativna piskaranja. Prošuljajte. Ahahaha.

Napadnite ga

Zbog čega bi muškarac uvijek morao biti onaj koji će napraviti prvi korak? Zamijenite uloge i to učinite vi. Krenite u akciju i stavite mu na znanje da je fantastičan ljubavnik..


Zbog čega ovi nepismeni znanstvenici kreću od postavke da samo muškarci rade prve korake? '69e po mjesecu da, u zadnje vrijeme i što se seksa tiče ne bih baš rekla. I tko im je taj 'fantastičan ljubavnik' ?. Beži bre...
Iz mog iskustva, a i iskustva mojih prijateljica, rekla bih da su žene (a ove koje sam spomenula su sve redom lijepi, mladi, pametni i općenito nenadjebivi primjerci) uvijek bar dva koraka ispred. If ju nou vot aj min.

- Kada se vrati s posla iznenadite ga i pokažite mu da ste cijelo vrijeme mislili na njega.

Jer ste vi naravno sjedili doma i trijebili se dok je vaš mužjak privređivao za kućanstvo.

- Nemojte čekati da se vaš partner razodjene, upotrijebite vruću predigru i vi to učinite.

Jer se vaš mužjak obično razodjene i kaže dođi vamo ženo. Općepoznata stvar je da žene po defaultu mrze seks i uopće o seksu ne razmišljaju. Prakticiraju ga samo kad se mužjak razodjene. Onda sve dobro znamo što slijedi.

- Kada ste na nekoj zabavi, diskretno ga odvucite u WC i akcija može početi!

Dakle ako išta mrzim to su ljudi koji se jebu po wc-ima na zabavama. Idite u sobu, u park, u auto ili doma a wc ostavite onima malog mjehura. Stoko!
I šta im je s tom akcijom stalno?

Uzdahnite


Molim?

Oslobodite svojeg partnera pitanja uživate li u seksu i radi li sve kako treba, te uzdahnite.

A možete i dodati neki kuku lele, jadna ti sam.

Uzdisanjem zbog užitka nećete partneru samo pokazati kako vam paše, nego ćete ga time potaknuti i dodatno uzbuditi. Osim s uzdisanjem seks može započeti i s erotskim dijalogom.

Ahaaaaa, uzdisanje zbog užitka. Erotski dijalog? Dakle, ako vam je do seksa počnite uzdisati i erotski pričati. Najbolja je dobra stara Ruf mich an ili Ich habe eine starke Schpritzmaschine.

Htjela sam vidjeti ima li link za taj divlji erotski dijalog ali sam našla nešto puno bolje: Doživite orgazam u erotičkoj kupki.

Ako je prvi tekst glup, ovaj mu je retardirani rođak.
Neću se hvatat naslova, citirat ću samo prvu rečenicu: Voda je oduvijek bila vrlo uznemiravajuća.
Wtf? Kome? Zašto?

I još jednu rečenicu: Upotrijebite neku mekanu spužvu, po mogućnosti prirodnu - jer daleko su erotskije, a prije toga kupaonicu osvježite nekom mirisnom svijećom.

Ovaj tip razmatra erotičnost različitih vrsta spužve!

Idem povratit sad. Ne znam oću li divljije ili erotskije.


- 02:31 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv