kurvabezmotike na privremenom boravku u santiagu

utorak, 02.09.2008.

Mislim, stvarno


1) Danas sam morala ići po osobnu.
Kad sam došla u Policiju nisam mogla sakriti zluradi cerek. U redu za vađenje osobne bilo otprilike 700 ljudi, a u redu za podizanje 4. Kad sam prije 2 tjedna morala stajati u prvom redu, situacija je bila obrnuta.
Napokon da i mene zaobiđe Murphyjev zakon!
Zluradi cerek je prerastao u samozadovoljni smiješak kad sam vidjela osobnu.
Ispala sam prekrasno!
Ozbiljno, otprilike 10 puta bolje nego što izgledam zapravo.
Divila sam se jedno 10 minuta svojoj osobnoj iskaznici i onda sam shvatila koja je to zapravo kozmička nepravda.
Ta osobna vrijedi samo 4 mjeseca! Naravno!
Na ovoj koja mi vrijedi 45 godina izgledam ko kobila, na putovnici ko rumunjska kurva u terminalnoj fazi, a na osobnoj koju ću kratko nosati u novčaniku na drugom kontinentu izgledam ko s reklame za preparativnu kozmetiku.

Vukla sam se tako po četvrti Brasil shrvana nepravdom koju izaziva slikanje za osobne dokumente i ozbiljno razmišljala da pokažem nekom karabinjeru srednji prst pa da me bar legitimira.

2) S novom osobnom morala sam u ured za profesionalno usmjeravanje da me uslikaju za studentsku metro iskaznicu - tarjeta bip estudiantil.
Saga s vađenjem te govnarske iskaznice traje već 3 tjedna. Danas sam napokon dosegla zadnji nivo - slikanje i onda (naravno) čekanje da gotovi dokument pošalju na faks.
Ja sam iz nekog razloga mislila da će iskaznica biti gotova isti dan, eventualno do kraja tjedna.
Buahahaha.
Karma, rekao bi Earl.
Tko mi je kriv što sam se zlurado cerekala u Policiji.
Iskaznica će biti gotova za mjesec i po! Brže bi moja baba izrezbarila Gundulićev san na zrnu riže.
Osim iritantne sporosti, to također znači da ću je od 5 mjeseci boravka moći korisiti ravno 2 i po.
Više sam vremena, živaca i novaca potrošila u ganjanju papira i snalaženju po planu grada nego što ću dobiti s tri puta jeftinijim glupim prijevozom.
Bolje im je da budem gadna na slici!

P.S. Dok sam se nadrkana vraćala kući, u kvartu pored bolnice mi je neki ljigavac ljigavo namignuo dok je u rukama nosio dijete i dok mu je sa strane (pretpostavljam) žena nešto pričala. Tom kretenu sam pokazala srednji prst.
Što bi rekao Jodorowsky - dabogda mu svi zubi ispali, osim jednog koji će ga boliti zauvijek.

- 00:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv